ארומה משדרגת את חווית הלקוח באמצעות מדיה דיגיטלית

 


 

 אודות ארומה ישראל

רשת "ארומה" החלה את דרכה כרעיון במוחם של שני צעירים ירושלמיים שחלמו על אספרסו-בר אמיתי, כזה שמגיש קפה איכותי כדרך חיים, שמקפיד שכל כוס קפה תהיה לא פחות ממושלמת. החלום התגשם בשנת 1994 בדמות הסניף הראשון של "ארומה" ברחוב הלל בירושלים והיה ל"אספרסו-בר" הראשון בארץ. 

הקפדה על קפה בסטנדרט עולמי, אוכל פשוט אך ייחודי שעשוי במקום עם ההזמנה, שירות אדיב, מהיר ומקצועי, כל אלו הבטיחו את צמיחתה העקבית של הרשת המונה כיום מעל 125 סניפים ברחבי הארץ, כולל בית קלייה, בית מאפה ומפעל ירקות ורטבים בבעלותה

 


 

...בקצרה

"חווית הלקוח בסניפים שלנו היא אחד מעמודי התווך של המותג שנקרא ארומה. כשם שאנו מקפידים על איכות הקפה, טריות המוצרים  ושירות אדיב ומהיר, כך אנו מקפידים על חווית לקוח אחידה, המנעימה את זמן השהות בסניף, ואשר מחזקת את ערכי המותג. חיפשנו חברה היכולה לתת מענה שירותי כולל לפתרונות מדיה דיגיטלית בסניפים, לרבות מוזיקה ותוכן ויזואלי, עם יכולות קריאטיביות גבוהות מחד, ועם מערך שירות ארצי 24/7 מאידך. היה חשוב לנו שהשותף שלנו יהיה כזה שניתן להתפתח איתו לכיוונים נוספים בעתיד"

יאיר מרינוב, סמנכ"ל שיווק, ארומה ישראל

  • מוזיקה מנוהלת בסניפים
  • מסכי קופה המציגים תוכן מכירתי
  • מסך אווירה המנעים את זמן הלקוחות
  • תפריטים דיגיטליים מקדמי מכירה

 


 

האתגר ביישום

על מנת לייצר חווית לקוח אחידה, דינמית ומרגשת יש צורך בחברה המשלבת יכולות מתחומים שונים: תוכן, מוזיקה, טכנולוגיה ושירות. חברת שירות מהסוג הזה לא היתה קיימת בשוק המקומי עד לכניסתה של YCD Atmosphere לתחום

 

הפתרון

מוזיקה מנוהלת
מוזיקה היא מרכיב חשוב בחוויה של כל בית קפה, ומהווה חלק בלתי נפרד מחווית ארומה בפרט. עורכי המוזיקה של YCD Atmosphere, יחד עם מחלקת השיווק של ארומה בנו חוויה מוזיקלית, המתפתחת לאורך שעות היום וימי השבוע, בהתאם לאווירה המאפיינת את פרק הזמן הנתון. החל מבוקר רגוע בשש בבוקר, דרך ישראל של פעם בשישי בצהריים וכלה בקו מוזיקלי קצבי ועכשיו בשעות הצהריים המאוחרות. החוויה המוזיקלית ברשת ארומה אחידה בכל הסניפים. 

מסכי קופה
רשת ארומה מתאפיינת בהזמנה מהדלפק (Quick Service Restaurant). מסכי הקופה מסייעים ללקוח בתהליך הקניה, חושפים אותו להזדמנויות קניה מגוונות כגון מוצרים חדשים ומוצרים המתאימים לשעת הקניה ומקצרים את תהליך ההחלטה וההמתנה לקבלת המוצר המוזמן.

מסך אווירה

החוויה בארומה ממשיכה לעטוף את הלקוח גם בעת שהייתו בסניף. מסכי האווירה נותנים ללקוח הצצה לעולם של ארומה, ומחזקים את עולם הערכים שלה. מיצוב הרשת נתמך על ידי תכנים רלוונטיים כגון סרטוני "ארומה בקהילה", סרטוני מידע על הקפה, סרטונים הקשורים בתזונה נכונה ווידאו קליפים של המוזיקה המתנגנת בסניף.

תפריטים דיגיטליים

כרשת חדשנית בחרה ארומה לשדרג את תפריטי הקיר שלה במערכת תפריטים דיגיטליים חכמה, המאפשרת ניהול תוכן דינמי, גמיש ומהיר. מסכי התפריטים הדיגיטליים מגדילים את תנועת הלקוחות לסניפים ומחזקים את חווית הקניה באמצעות חשיפת מוצרים בצורה מעוררת תאבון. מערכת ניהול התוכן מאפשרת תגובה מהירה לשינויים בשוק, הצגת מוצרים בחתכי זמן שונים ועדכון תוכן מיידי   - כל זאת בשימוש עצמי של מחלקת השיווק.

תוצאה

שיתוף הפעולה בין ארומה ישראל לבין YCD Atmosphere תרם לחיזוק חווית הלקוח בסניפי הרשת, והפך את המדיה הדיגיטלית בסניפים לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתמהיל השיווק הכולל של הרשת.
בכל סניף חדש שנפתח צריכים להיות מכונת קפה, תנור אפיה, כסאות ושולחנות ו... מדיה דיגיטלית.

 

 

 

 

 

 

© Copyright 2012 YCD Multimedia   |   Privacy Policy   |   Terms of Use