מדיה דיגיטלית מרהיבה בחנות הקונפסט של פיג'ו 107 בקניון רמת אביב


 

אודות חברת פיג'ו

חברת פיג'ו נוסדה בצרפת בשנת 1810 ובשנת 1891 ייצרה את המכונית הראשונה שלה.
מותג פיג'ו זכה שלוש שנים ברציפות בפרס מכונית השנה בצרפת.
רכבי פיג'ו ידועים בחדשנות, בנוחות ובבטיחות שלהם.

 


 

בקצרה...

 

"התקנו מערכת מדיה דיגטלית בחנות הקונספט שלנו על מנת לייצר אווירה דינמית וחדשנית ובכדי שנוכל לעדכן את לקוחותינו בצורה מיידית. הפתרון של YCD Atmosphere  היה מושלם. הוא אפשר לנו לתקשר עם קהל לקוחותינו באופן מיידי וקריאטיבי"

קלאודיה פיין, מנהלת שיווק ופרסום, לובינסקי, המשווק המורשה של פיג'ו בישראל

   

  • קיר מסכים המורכב מ - 8 מסכים
  • 2 מסכי מגע גדולים
  • מסכי חלונות ראווה המתעדכנים באופן רציף על ידי  YCD |PLATFORM

 

האתגר ביישום

על מנת להמחיש את הקומפקטיות של הדגם החדש והאופנתי , פיג'ו 107 , הקימה החברה חנות בתוך קניון רמת אביב, ובה הוצבו 4 מכוניות בצבעים שונים, אשר בלטו על רקע העיצוב הלבן של החנות.
החברה הזדקקה לשותף מעולם המדיה הדיגיטלית שיכול ליישם פתרון חדשני ומרהיב, המשלים את החוויה הצרכנית החדשנית של חנות הקונספט.

 

הפתרון

קיר מסכים- YCD Atmosphere התקינה קיר מסכים דינמי המורכבת מ 8 מסכים
שמונת המסכים הציגו את סרטוני הרכב באופן שתאם את אופי המותג וערכיו, את החדשנות שהדגם מציג ואת היכולות המרובות שלו ובכך תרמו רבות ליצירת חוות לקוח עוטפת.
פיתוח התוכן נעשה בשיתוף עם מחלקת הקריאייטיב של YCD Atmosphere אשר תמכה בחברת ההפקה ודאגה להצגת התוכן באופן מושלם ומסונכרן על גבי קיר הלא צמודים

קיוסק מידע-  שני מסכי מגע ELO מוקמו לצד כל מכונית
בעזרת פיתוח אפליקציה ממותגת ומעוצבת, הציג קיוסק המידע, מידע נוסף על הדגם.
האפליקציה שפותחה במיוחד למסכים אלו, אפשרה להכיר רכיבים שונים ברכב כגון מערכת הבלמים, המיסבים, חיישני תנועה ועוד. בנוסף אפשרה האפליקציה חווית לקוח מיוחדת בה הלקוח יכול היה לבחור את צבע הרכב ותוספות מיוחדות, ובכך סייעה לקדם מכירה.

מסכי חלון ראווה
שני מסכים ורטיקליים נוספים הוצבו בחלון הראווה של חנות הקונספט. המסכים מוקמו כך שאחד פונה לתוך החנות ואילו השני פונה אל מחוץ לחנות על מנת להגדיל את החשיפה לקהל הלקוחות העוברים בקניון.
שעון ייעודי (Counter) שפותח עבור מסכים אלו, הציג את כמות הרכבים שנמכרו בכל רגע נתון.  השעון מעודכן באופן רציף ודינמי בעזרת שימוש במערכת הניהול והשליטה של YCD Atmosphere  ושירת כמוקד מכירתי חוייתי  לכל האנשים סביבו.

מערכת YCD Atmosphere – קיר המסכים, מסכי המגע ושעון ה - Counter בשילוב עם מערכת מוזיקה מותאמת, אשר חיזקה את חויית הלקוח, ביחד עם הפקת התוכן היעודית אשר ענתה באופן מושלם על ערכי המותג של פיג'ו  107- כל אלו יחדיו יצרו חווית קנייה הומוגנית ועוטפת את הלקוח מכל כיוון.

 

התוצאה

היישום  המרהיב הותיר חותם באופן מיידי. פיג'ו היו שבעי רצון מהפתרון העיצובי של החנות המשולב עם פתרונות המדיה הדיגיטלית שהותקנו בחנות הקונספט. הרעש התקשורתי שעשתה חנות הקונפסט בסיועה של המדיה הדיגטלית, שחשפה את ערכי המותג ועיצבה חווית לקוח מושלמת גרמו לכך שהמכירות עלו על המצופה.
הפתרון של YCD Atmosphere יצר חוייה מותגית מרשימה, אשר משכה לקוחות לחנות הקונפסט וכתוצאה מכך החליטה הנהלת פיג'ו לשכפל את היישום לחנויות קונספט נוספות שתיפתחנה.

 

© Copyright 2012 YCD Multimedia   |   Privacy Policy   |   Terms of Use