תקשורת

אולמות התצוגה והשירות של חברות התקשורת עמוסים בדרך כלל לעייפה בקהל רב של מבקרים, אשר נאלץ להמתין דקות ארוכות לקבלת שירות, תיקון, הדרכה או הסבר על מכשירים חדשים. האתגר האמיתי של חברות התקשורת הוא להפוך חיסרון זה ליתרון ולמקסם את התועלות שבהמתנת הלקוחות להזדמנויות שיווקיות. כך לדוגמא, ניתן לקדם את מכירותיו של דגם סלולארי מסוים, לדמות את השימוש בו ולהבליט שירותי תוכן ייחודיים ומסרים נוספים. כל זאת, במעטפת קריאטיבית, ויזואלית ותכנית מבית YCD Atmosphere, המעבירה את המסרים באופן חד וממוקד בזמן ההמתנה לשירות.


יתרונות פתרונותיה של YCD Atmosphere בתחום התקשורת

  • ניצול יעיל של זמן ההמתנה להזדמנות לקידום מכירות, תדמית ומסרים שיווקיים
  • חיזוק תדמית החברה והעלאת ערך מוצריה בעיני הלקוח
  • מתן דגש על שירותי תוכן ייחודיים והדמיה של השימוש במכשיר
  • שיפור השירות ללקוח בנקודת המכירה
  • בניית תוכניות נאמנות ומועדוני לקוחות
  • הצגת מידע מעניין ומבדר בעת ההמתנה
  • חלק אינטגרלי מן העיצוב האטרקטיבי של נקודות המכירה
  • חיסכון בעלויות שילוט סטטי ובמשאבים הכרוכים בהחלפתו ועדכונו
  • ניהול ובקרה מרכזיים

לקוחות נבחרים בארץ: פרטנר, סלקום, פלאפון, Youphone

© Copyright 2012 YCD Multimedia   |   Privacy Policy   |   Terms of Use