מה אנחנו עושים

תפיסה שיווקית כוללת

YCD Atmosphere מציעה ללקוחותיה פתרונות מתקדמים לעיצוב אווירה וחוויית לקוח, המבוססים על גישה שיווקית כוללת. מומחי החברה בוחנים את צורכי הלקוח בקפידה, ולאחר תכנון אסטרטגי מוקפד, יוצרים יחד עם הצוות השיווקי, מתודולוגיה מובנית ופתרונות ממוקדים, הנכונים ספציפית עבור בית העסק. פתרונות אלו, הנבנים בהלימה לאסטרטגיה של בית העסק, יוצרים עבור הלקוח חוויית מותג חיובית לטווח הקצר והארוך, ומסייעים לשפר את התוצאות העסקיות.

הבנה מקצועית ונסיון נצבר

ל-YCD Atmosphere ידע רב ונסיון מקצועי נצבר במדיה דיגיטלית לעסקים במגוון תחומים, החל בבנקאות ופיננסים, דרך קמעונאות, רשתות מזון ואופנה, וכלה – בענפי התחבורה ובתעשיית הרכב. נסיון זה, לצד הידע הנצבר בתוכן קריאטיבי, מחד, ובתחומי התוכנה, האפליקציות והטכנולוגיה, מאידך – מאפשרים להציע ללקוחותיה סל פתרונות יעיל ומגוון הרחב מסוגו בעולם, רובו ככולו In House.

הבנת הלקוח, צרכיו והאתגרים העומדים בפניו – הם אלו העומדים בראש סולם העדיפויות של YCD, ומאתגרים את מומחי החברה ליצור עבורו את התמהיל האופטימלי להשגת מטרותיו וקידום עסקיו.

שיפור חוויית הקנייה והעדפה למותג

פתרונותיה של YCD Atmosphere מעצימים בכל יום מחדש את חוויית הקונה, ותורמים לחיזוקו של המותג גם בטווח הארוך. באמצעות סל פתרונות מגוון ומותאם, מצליחים בתי העסק והרשתות להעביר מסרים מילוליים וויזואליים ולבסס את זהות המותגים ואת ערכיהם בקרב הקונים, וליצור אצלם העדפה ונאמנות למותג.

מן ההיבט הקריאטיבי, יוצרים מומחי השיווק והתוכן של YCD Atmosphere את האווירה ההולמת את המותג, ודואגים ליצירת גיוון, רעננות ועדכניות בכל עת. כך ניתן לחדש את התוכן כשנדרש, ולהפכו לרלוונטי בכל קנייה באופן שיסייע לקונים בהחלטות הקנייה.

חוויית הקונה זוכה לריענון גם מן ההיבט הטכנולוגי המתקדם, החל במסכים ובקירות וידאו חווייתיים, דרך תפריטי מזון אינטראקטיביים במסעדות, התאמת מוסיקה לעסקים, שירותי תוכן ומדיה ועד לפיתוח אפליקציות סלולריות וטכנולוגיות נוספות.

הנעה לפעולה בקרב קונים

במטרה ליצור הנעה לפעולה בקרב קונים בנקודות המכירה, מפתחת YCD Atmosphere עבור לקוחותיה פתרונות שיווק המותאמים באופן ייחודי לקהלי היעד, המבוססים על עקרונות מתקדמים של שיווק ופרסום. יישום הפתרונות החווייתיים הוא זה אשר ימשוך את תשומת ליבו של הקונה, ייצור את האווירה המתאימה המשפיעה על החלטותיו, ואף יגביר את היקף הקנייה בנקודות המכירה.

עיצוב התנהגות הצרכנים והקונים

זה לא סוד, כי התחרות על ליבו של הקונה הינה אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני הקמעונאים ומנהלי השיווק בעידן הנוכחי של שפע וריבוי מותגים ומסרים. בפני הקונה המודרני פרושות שפע אפשרויות בחירה והיצע גדול הרבה יותר מבעבר, לצד עודף מידע והצפה של מסרים רבים. לאור זאת, ברור כי רק יצירת תשומת לב ראויה ובולטת, בזמן ובמקום המתאים, היא המפתח להצלחה בתחרות זו.

האמצעים והפתרונות הדיגיטליים אשר פותחו ב-YCD Atmosphere, מכוונים במדויק להשיג מטרות אלה, ובעזרתם ניתן להשפיע על התנהגות הקונה העומד בפני החלטת הקנייה. על ידי בחירת האסטרטגיה הנכונה בשילוב אמצעי המדיה המתאימים ותזמון נכון – ניתן ואפשר לבנות, לעצב ולהשפיע על התנהגות הקונים.

כיצד ניתן לעצב ולהשפיע על התנהגות הקונים בנקודת המכירה?

ניתן בהחלט לעצב ולהשפיע על התנהגות הקונים בנקודת המכירה, וזאת על ידי אימוץ מספר עקרונות שיווקיים ותקשורתיים, רובם ככולם מבית  YCD:

  •  תוכן רענן ומתחדש – הקפדה על תוכן איכותי ורלוונטי, רענן ומתחדש מעת לעת
  •  הנעה לפעולה - שימוש במסכים לצורכי קידום מכירות בנקודת המכירה
  •  מסרים ממוקדים – העברת מידע ומסרים שיווקיים ממוקדים ומפולחים לקונה (פילוח לפי שעות, חגים ומועדים, מזג אוויר וכו')
  •  פרסונליזציה – היכרות עם הרגלי הצריכה והקנייה של הלקוחות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לצורך העברת מסרים ללקוחות, שימור הקשר עימם וחיזוק הנאמנות למותג
  •  אינטראקטיביות – שילוב טכנולוגיית מסכי מגע (Touch Screen) לעידוד רכישה והתנסות במוצרים חדשים, קבלת מידע אישי ועוד
  •  אופטימיזציה – יצירת תובנות, דוחות, ניתוחים ומדידות אודות הרגלי הקנייה של הצרכנים, לשם שיפור מתמיד של התוצאות העסקיות
     

 

© Copyright 2012 YCD Multimedia   |   Privacy Policy   |   Terms of Use